2012 Yılı Olağan Genel Kurul Gündemi

S.S.GEMİ TAŞERONLARI VE YAN SANAYİ TOPLU İŞ YERİ YAPI KOOPERATİFİ

 YÖNETİM KURULU’NDAN GENEL KURULA DAVET

 

Sayın Ortağımız,

Kooperatifimizin 2012 yılı olağan genel kurul toplantısı aşağıdaki gündemi görüşüp, gerekli kararları almak üzere 18/05/2013 tarihinde saat 14:00’de “Aydıntepe Mah. Sahil Bulvarı. Alize İş Merkezi. No:191 Teras Kat. Tuzla/İstanbul” adresinde yapılacaktır.

                Genel kurula katılmanızı önemle rica ederiz.

                                                                                                                             Yönetim Kurulu

 

GÜNDEM

01-Açılış ve başkanlık divanı teşkili,

02-Saygı duruşu,

03-Yönetim kurulu yıllık çalışma raporunun okunması,

04-Denetim kurulu raporunun okunması,

05-Bilanço ve gelir-gider farkı hesabının okunması,

06-Okunan raporlar ile bilanço ve gelir-gider farkı hesabının müzakeresi ve oylanması,

07-Yönetim ve denetim kurullarının ayrı ayrı ibrası,

08-2013 yılına ait çalışma programı ve tahmini bütçenin okunması;

         a-Cari harcamalarla ilgili yapılacak aidat ödemelerinin miktar, zaman ve ödeme esaslarının belirlenmesi,

b-Yatırım harcamaları olarak yapılacak taahhüt ödemelerinin miktar, zaman ve ödeme esaslarının belirlenmesi,

         c-Ödemelerin zamanında yapılmaması durumunda uygulanacak gecikme cezasının belirlenmesi,

         d-Bütçede fasıllar arası aktarma yapılması ile ilgili yönetim kuruluna yetki verilmesi,

09-Yapımı tamamlanan ve ortaklarımıza teslim edilen iş yerlerinin ince yapı işlerini 31/12/2012 tarihine kadar tamamlamayan ortaklarımıza 10.000,00.-TL. cezai yaptırım uygulanması konusunun görüşülmesi ve gerekli kararların alınması,

10-Site Yönetim Planının uygulanması ile ilgili bilgi verilmesi, gerek görülmesi halinde karar alınması,

11-Çatı konusunun görüşülmesi, gerek görülmesi halinde karar alınması,

12-Yönetim ve denetim kurulu üyelerinin seçimi ve görev sürelerinin belirlenmesi,

13-Kamu kurum ve idarelerine taahhüt ve/veya teminat verilmesi, kooperatife ait işyerleri ve ortak alanların kiraya verilmesi, kira gelirlerinin genel hizmetlerde kullanılması, boş olan işyerlerine ortak kaydedilmesi, banka kredisi kullanılması, Milli Emlak’tan kiralanan arsa ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması konularında yönetim kuruluna yetki verilmesi,

14-Dilekler ve kapanış.

 

 

 

 

NOT:

1-Genel kurul öncesi saat 13:00 – 14:00 arası yemek ikramımız olacaktır.

2-Mazeretleri nedeni ile genel kurula iştirak edemeyecek ortaklarımız aşağıdaki vekaleti imzalamak şartı ile başka bir ortağımızı veya birinci derece akrabasını (eş, anne, baba, çocukları, eşin anne ve babası) vekil tayin edebilirler.

 
VEKALETNAME

                S.S.Gemi Taşeronları ve Yan Sanayi Toplu İşyeri Yapı Kooperatifi’nin 18/05/2013 Cumartesi  günü, saat: 14.00’de yapılacak 2012 yılı olağan genel kurul toplantısında beni temsile ve alınacak kararlarda adıma oy kullanmak üzere  …………………………………………………………………….  vekil tayin ettim.

         Vekilin Adı Soyadı                                                                          Vekalet Verenin Adı Soyadı

 

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın